• Feestgemak Team 2

Over Feestgemak

Als harde werkers waren de broers Joppe en Ties Pranger graag geziene gasten op feestjes van familie, vrienden en buren. Zij hielpen op alle mogelijke manieren mee om van elk feestje een waar succes te maken. Toen naast de particuliere ook de zakelijke markt een beroep deed op de diensten van de twee broers, besloten zij dat het tijd was om een eigen horecaprojectbureau op te zetten. Iets wat Apeldoorn duidelijk nodig had. Op 18 februari 2013 ontstond Feestgemak. Het leveren van uitstekend horecapersoneel, dat is de essentie van Feestgemak. Onze medewerkers zijn inzetbaar in de catering, horeca en op evenementen. Daarnaast organiseren wij particuliere en zakelijke evenementen.

Met ontzettend veel plezier werken wij dagelijks in de gastvrijheidsbranche. Feestgemak staat voor kwaliteit. Onze medewerkers hebben ervaring in de horeca en volgen professionele interne en externe trainingen. Natuurlijk krijgen ook jonge horecatalenten een kans bij Feestgemak. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat onze Feestgemakkers de juiste normen en waarden en omgangsvormen kennen.

Wij geloven in de kracht van lokaal ondernemen. Wij kennen onze opdrachtgevers bij voor- en achternaam en dat willen we ook graag zo houden. Ook wij als vestigingsmanagers staan graag zelf op de werkvloer en zijn gek op keihard meewerken. Dit doen we omdat we het ontzettend belangrijk vinden om onze opdrachtgevers en collega’s goed te leren kennen. Maar stiekem vinden we het werken op de vloer nog steeds het allerleukste wat er is!

Door de jaren heen hebben er flinke veranderingen plaatsgevonden. Zo ging Ties in 2014 zich volledig richten op zijn studie en werd Joppe alleen eigenaar van Feestgemak. Ties is al die tijd wel verbonden gebleven aan Feestgemak en staat nog regelmatig achter de bar. In januari 2015 was Mick Telgen een welkome versterking en in juli 2016 sloot ook Olga Vandort zich aan bij het managementteam van Feestgemak. Beide collega’s kenden een hele succesvolle periode bij het bedrijf en namen na 2 jaar afscheid van Feestgemak.

Ondertussen vond ook Deventer de weg naar Feestgemak en werd het tijd om ook daar een vestiging te openen. Chris Wuijts sloot in juni 2017 aan als vestigingsmanager van Deventer. Een echte Deventenaar en horecafanaat. Hij is het vaste aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers uit Deventer, maar ook voor de Deventer collega’s. De enorme groei van het bedrijf vroeg begin 2018 om een flinke uitbreiding van het managementteam in Apeldoorn. In januari 2018 sloot Nicole Schuppers aan als vestigingsmanager van Apeldoorn. Zij was al meerdere jaren verbonden aan Feestgemak als opdrachtgever bij meerdere klanten. Door de vele jaren als leidinggevende in de horeca, richt Nicole zich voornamelijk op het overbrengen van haar ervaring op het personeel. Daarnaast is zij hoofdverantwoordelijk voor de planning van de Apeldoornse opdrachten. In februari 2018 werd ook Esmée de Wolf Lahnstein toegevoegd als vestigingsmanager in Apeldoorn. Esmée werkte al geruime tijd als partymanager bij grote partijen voor Feestgemak. Esmée richt zich voornamelijk op de acquisitie en daarnaast op de planning.

Heeft u interesse in onze diensten of wilt u kennis maken met Feestgemak? Bel of mail ons dan gerust. Esmée, Nicole en Chris staan klaar om u van alle informatie te voorzien.